خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز گیلان خبر داد؛

رشد ۵۰ درصدی جذب خیران مدرسه ساز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۳۶۸

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز گیلان با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جذب خیران مدرسه ساز گفت: سالانه حدود ۱۵ واحد آموزشی با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان توسط این مجمع ساخته و تعمیر می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن یعقوبی با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه ساز در حوزه ساخت، توسعه، تعمیر و مقاوم سازی مدارس فعالیت می‌کند، اظهار کرد: سالانه حدود ۱۵ واحد آموزشی با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان توسط این مجمع ساخته و تعمیر می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان گیلان با بیان اینکه رویکرد این مجموعه به صورت مشارکتی یا کاملاً مردمی است، افزود: اگر مشارکتی باشد از اعتبارات دولتی برای تجهیز و هوشمندسازی استفاده می‌کنیم و برای بخش خیران نیز داوطلبانه اقدامات حمایتی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ واحد آموزشی در دست ساخت مجمع خیران مدرسه ساز گیلان است، افزود: در تلاش هستیم تا پایان امسال، ۲۰ واحد آموزشی را تحویل آموزش و پرورش دهیم.

یعقوبی با بیان اینکه گیلان جز استان‌های برتر در حوزه جلب مشارکت خیران برای مدرسه سازی است، تصریح کرد: مشکل اصلی ما عدم پایبندی دولت به تعهدات خود در پرداخت اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی است در صورتیکه خیران به تعهدات خود عمل می‌کنند و بابت این موضوع نگران هستند.

وی با اشاره به تغییر نام مدارس خیر ساز بدون مشورت گفت: برخی از ساختمان‌های اهدایی به آموزش و پرورش توسط خیران، به دلیل قوانین دست و پاگیر تعیین تکلیف نشدند و طی سال‌های طولانی بدون استفاده مانده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز گیلان با اشاره به اینکه در زمان شیوع کرونا، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تأمین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند به آموزش و پرورش پرداخت شد، افزود: جلب و جذب کمک‌های خیران از وظایف این مجمع است.

یعقوبی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جذب خیران مدرسه ساز در گیلان بیان کرد: در سال ۹۹ میزان جذب خیران مدرسه ساز توسط این مجموعه، ۶۰ درصد، سال گذشته ۸۰ درصد و امسال ۱۰۰ درصد بوده است.

وی افزود: جشنواره استانی خیران مدرسه ساز ۱۰ آذر امسال در گیلان و با اجرای برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز