خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی استان عنوان کرد؛

عدم دریافت بارنامه علت صف‌های طویل کامیون‌داران قزوینی در جایگاه‌های سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۲۴

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: عدم دریافت بارنامه باعث شده کامیون‌داران در تخصیص سوخت با مشکل مواجه شده و صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله مسعودی با اشاره به علت طولانی شدن صف‌های کامیون‌داران در جایگاه‌های سوخت گفت: کامیون‌داران قبل از حمل هرگونه بار باید با مراجعه با دفاتر صدور بارنامه نسبت به دریافت بارنامه اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین ادامه داد: میزان تخصیص سوخت براساس بارنامه‌های صادر شده است و از این رو درصورت عدم دریافت بارنامه سوخت تخصیصی هم کاهش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: البته در تخصیص سوخت هم صرفا به ازای رفت سوخت تخصیص می‌یابد و این مشکل از طریق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درحال بررسی است که امیدواریم حل شود.

این مسئول درباره کارت‌های اضطراری سوخت هم گفت: ۱۱ جایگاه در سطح استان دارای کارت اضطراری هستند که برای رانندگانی که کارت آن‌ها مفقود شده و همچنین خودروهای امدادی و اورژانسی در شرایط خاص کاربرد دارد، البته قیمت سوخت در این کارت‌ها هم آزاد محاسبه نمی‌شود و نرخ تعیین شده‌ای دارند و رانندگان درصورت مشاهده تخلف و آزادفروشی می‌توانند اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز