خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه:

۲ مرد در سد شیان مفقود شدند/ جست‌وجوها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۰۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به مفقود شدن دو مرد در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب از روز جمعه(ششم آبان)، گفت: جست و جو برای یافتن این دو نفر همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه، محمودرضا شهلایی، اظهار کرد: غروب روز جمعه (ششم آبان) دو مرد با هویت "فردین شهربانو محمدی" ۳۷ ساله و "بهروز ابراهیمیان" ۴۵ ساله از اهالی میان دربند کرمانشاه، بدون توجه به تذکرات نگهبان - به دلیل نامناسب بودن زمان ورود به مجموعه- وارد محوطه سایت گردشگری شدند.

وی ادامه داد: این دو نفر با سوار شدن به قایق پدالی وارد دریاچه سد شده و پس از آن بنا به دلایل نامعلومی ناپدید شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه به محض وقوع این ماجرا نگهبان سد موضوع را با حراست آب منطقه‌ای در میان گذاشت و پس از آن اقدامات قضایی، انتظامی و جست و جو برای یافتن آنها آغاز شد، تاکید کرد: جست و جو تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

به گفته شهلایی، روز گذشته محدوده دریاچه سد با همکاری هلال احمر و غواص بهمن پرورش جست و جو شده و امروز نیز جست و جو ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مشخص نیست مفقود شدن این افراد ناشی از غرق شدن بوده یا نه، از ادامه جست و جوها تا یافتن نشانی از آنها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز