خبرگزاری کار ایران

در جلسه تلفیق شورای شهر قزوین مطرح شد؛

فضاهای ورزشی رها شده در قزوین تعیین تکلیف و رسیدگی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۸۴

در جلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی ضمن بررسی وضعیت فضاهای ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی تحت مدیریت شهری بر لزوم تعیین تکلیف فضاهای مستهلک و رهاشده تاکید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین،  جلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه توسط سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گزارشی از وضعیت زمین‌های ورزشی تحت اداره شهرداری قزوین از جمله زمین ورزشی شقایق، زمین چمن مصنوعی مصلی، زمین فوتسال چمن مصنوعی میلاد، زمین چمن مصنوعی دانش، مجموعه ورزشی خلیج فارس ارائه شده و به بهسازی و رفع مشکلات این زمین‌های ورزشی با تامین اعتبار تاکید شد.

اعضای شورای شهر ضمن تاکید بر تعیین تکلیف این زمین‌ها بر لزوم حفظ و نگهداری زمین‌ها و فضاهای ورزشی و تامین اعتبار جهت احیای سالن‌های ورزشی مستهلک و رهاشده تاکید کردند.

تعیین تکلیف خانه‌های تملک شده در طرح شهید انصاری شرقی و راه اندازی خانه تشکل‌ها و رسیدگی به نامه‌های واصله از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز