خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیریت در اطلاع رسانی فساد از اهمیت ویژه برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۰۲۱

استاندار قزوین گفت: گزارش‌هایی که درباره فساد حتی در موارد اثبات شده عنوان می‌شود باید به گونه‌ای باشد که مردم به این باور برسند که نظارت برای جلوگیری از فساد دقیق است؛ درواقع نحوه مدیریت در اطلاع رسانی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان که با حضور قائم مقام رئیس بازرسی کل کشور در سالن اجتماعات دادگستری کل برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال این است که نظام و انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و رسانه‌های مختلف آن‌ها در این حوزه فعالیت دارند؛ در مقابل رسانه‌های ما هم باید برای کارآمد نشان دادن نظام تلاش کنند.

استاندار قزوین درباره مقابله با فساد اظهار کرد: پرداخت ما به مقوله فساد نباید به گونه‌ای باشد که باعث شود مردم به وجود فساد باورمند شوند و مدیریت اذهان به این شکل نوعی حرکت خلاف مسیر است که نحوه بیان اختلاس فولاد مبارکه از جمله این موارد است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان قزوین هماهنگی خوبی وجود دارد و این زمینه وجود دارد که علی رغم همه مشکلات کارآمدی نظام را به مردم معرفی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: به رغم اینکه مشکلات زیادی به ما تحمیل شده مدیران استانی با انسجام عزم دارند که چالش‌ها را حل کنند.

در این مراسم از عبدالله آقاعلیخانی تقدیر و سعید اقبالی به عنوان بازرس کل جدید استان معارفی شد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز