خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در گفت گو با ایلنا:

مدیرانی که فرزندان دو تابعیتی دارند نباید مسئولیت بگیرند/ نباید حساسیتی روی فرزندانی که تحت تکفل پدر و مادرشان در خارج از کشور نیستند، به خرج داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۳۷

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه در اصلاحات قانونی که انجام شده است تلاش می شود تا افراد دو تابعیتی نتوانند بر کرسی های مدیریت تکیه بزنند، گفت: ضروری است تا در این بخش تفکیکی قائل شویم و مدیرانی که افراد تحت تکفل‌شان دو تابعیتی هستند نباید مسئولیت بگیرند.

جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه فرزندان بعد از اینکه ازدواج می کنند از تکفل فرد خارج می شوند، افزود: در این شرایط اگر فرزندان افراد در دیگر کشورها ازدواج کردند و مسافرت رفتند از تکفل فرد خارج می شوند.

وی گفت: باید بچه‌هایی که تحت تکفل مدیران مسئولی  {پدر یا مادرشان ) که در دیگر کشورها هستند را مد نظر قرار داد اما نباید حساسیتی روی این فرزندان که تحت تکفل  پدر و مادرشان  در خارج از کشور نیستند به خرج داد.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه بعید می دانم مدیران بخش دولتی در فارس دو تابعیتی یا فرزند دو تابعیتی داشته باشند، بیان کرد:  بعضی از مدیرانی که در بخش و نهاد‌های خصوصی در فارس فعالیت می کنند فرزند دو تابعیتی دارند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه هنوز قانونی در این مورد به تصویب نرسیده است، تصریح کرد:  در تلاش هستیم تا در قوانین به کارگیری مسئولانی که فرزندان آن‌ها دو تابعیتی هستند یک اصلاحات انجام دهیم تا به تبع یک چارچوب قانونی مشخصی در این بخش وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز