خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد؛

حل مشکل سند منازل منطقه حسن آباد یزد با مصوبه دولت/ضایعاتی های حسن آباد ساماندهی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۳۰۶

استاندار یزد با تاکید بر لزوم بررسی مسائل و مشکلات محله حسن اباد و تصمیم گیری برای رفع مشکلات گفت: مشکل سند منازل منطقه حسن آباد یزد با مصوبه دولت رفع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در کارگروه توسعه شهرستان یزد که به منظور بررسی مسائل و مشکلات محله حسن آباد یزد برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به مناطق کمتر برخوردار اظهار داشت: اهتمام جدی به توسعه عدالت محور در استان داریم.

وی ادامه داد: مردم محله حسن آباد در سالیان گذشته بنابر دلایل متعددی درگیر مسائل و مشکلاتی در حوزه های مختلف هستند که این امر سبب حضور مجدد در این محله و بررسی و حل مسائل باقی مانده شد.

فاطمی با اشاره به حضور قبلی خود در این محله عنوان کرد: یکی از بهترین مصوبات، حل مشکل سند منازل مسکونی این منطقه براساس مصوبه اخذ شده از دولت بود که بر این اساس صاحبان منازل می توانند با پرداخت قیمت منطقه ای و نازل، سند مربوطه را دریافت کنند.

استاندار یزد در ادامه یکی از مسائل مورد بررسی را مسائل مربوط به ورودی های حسن آباد و ترافیک خیابان ها عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات لازم توسط شهرداری انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آخرین وضعیت پاسگاه انتظامی این محله اشاره  و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای این مجموعه اختصاص می یابد تا شاهد استقرار آن تا پایان سال جاری و برقراری بیش از پیش امنیت در این محله باشیم.

استاندار یزد همچنین یکی از موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در این جلسه را ساماندهی ضایعاتی ها دانست و اظهارداشت: در این زمینه مقرر شد علاوه بر پیگیری مسائل مربوطه به شهرک غیردولتی ضایعات، زمینی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا پس از آماده سازی به صورت اجاره ای به واحدهای فعال در این حوزه واگذار شود.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی و حضور در محلات مختلف ناظر بر مسئله عدالت محوری است و قطعا به عنوان نوکر و خادم مردم، مسائل و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، در این نشست مسائل و مطالبات مردمی احصا شده در جریان بازدید از پروژه ها و حضور در جمع مردم، مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم برای آن ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز