خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی کار استان:

530 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در قزوین فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۰۸

رئیس بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: داشتن مسئول حفاظت فنی و بهداشت در کارگاه‌های بالای 25 نفر ضرورت دارد و در استان حدود 530 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار فعال داریم و مابقی واحدها هم باید این کمیته را داشته باشند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به کارگاه‌های مشمول قانون کار در استان گفت: در استان قزوین 60 هزار کارگاه رسمی مشمول قانون کار داریم که حدود 15 نفر بازرسی از آن‌ها را به عهده دارند.

رئیس بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های معمول حدود 4 هزار مورد درخواست سختی کار داریم که بازرسی از آن‌ها هم انجام می‌شود، همچنین حوادث ناشی از کار هم توسط بازرسان ما بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: در حوزه حفاظت فنی و بهداشت کار در نیمه نخست سال جاری حدود 3 هزار و 700 مورد بازرسی انجام شده است.

وی ادامه داد: 40 درصد بازرسی‌ها در زمینه ایمنی و بهداشت کار است و مابقی نظارت‌ها باید درون کارگاهی باشد.

این مسئول بیان کرد: بازرسی از واحدهای پرخطر در  حال انجام است و برای 40 مورد از واحدهای پرخطر در منطقه چرمسازی بوئین زهرا صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز