خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

افزایش سرانه ورزشی در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۶۵

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های ورزشی این نهاد در دهه فجر گفت: افزایش سرانه ورزشی در دستور کار آموزش و پروش گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد فائزی امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی گیلان در انزلی اظهار کرد: از سوی فرهنگیان و دانش آموزان گیلان افتخارات بسیاری برای ورزش این استان کسب شد.

وی افزود: ورزشکاران فرهنگی و دانش آموز اگر در جایی مدال را واگذار کردند اما کاپ اخلاق را از آن خود کردند و این بیانگر وجود روح پهلوانی در ورزشکاران این استان است.

فائزی با بیان اینکه آب و گل ورزش با نشاط سرشته شده است گفت: ۳۱ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح شده و آموزش و پرورش گیلان در اکثر شهرهای استان زمین ورزشی ساخته و یا در دست اقدام دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه تا دهه فجر تمامی پروژه‌های در دست اقدام به بهره برداری می‌رسد، گفت: باید با افزایش شور و نشاط در بین دانش آموزان زمینه‌های رشد و شکوفایی در کنار نشاط برایشان فراهم شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است، ادامه داد: در هفته تربیت بدنی ۳۱ پروژه ورزشی با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز