خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

مدارس مرکز شهرستان در خور شأن مردم این شهر نیست/شرکت های مستقر در منطقه معین مدارس عسلویه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۲۲

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: مدارس مرکز شهرستان عسلویه در خور شأن مردم این شهرستان نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از عسلویه، اسماعیل جبری ساعتی پیش در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با بیان این مطلب اظهار داشت: مدارس مرکز شهرستان در خور شأن مردم این شهر نیست و  اگر شورا زمین مناسب در اختیار ما قرار دهند آماده هستیم مجوز بگیریم و در شهر عسلویه مدرسه بسازیم.  در حال حاضر ما کمبود فضای آموزشی داریم و ساختمان مدرسه سلمان فارسی وضعیت خوبی ندارد ، دبستان شهید باهنر دو شیفته است و نیاز هست که به ساخت و توسعه فضای آموزشی در شهر عسلویه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شورای جدید اولین نشست را با ما برگزار کرده است و در آینده با تعاملی که با این عزیزان خواهیم داشت فضاهای آموزشی شهر عسلویه را بیشتر از گذشته خواهیم کرد.

 جبری اضافه کرد : از شرکت های مستقر در منطقه درخواست دارم به فضاهای آموزشی شهرستان کمک کنند و همانند پتروشیمی آریاساسول که معین یکی از مدارس ما در دهستان اخند است، معین دیگر مدارس عسلویه شوند، مدرسه‌ای که این شرکت معین آن است نیاز به تجهیزات آزمایشگاه و غیره دارد که قول مساعت دادند که این موارد برطرف شود.

وی افزود: در سه سال گذشته ٢٢ پروژه فرهنگی، پرورشی و رفاهی در سطح شهرستان احداث شده است، یکی از این کارهای اساسی و زیر بنایی اخذ مجوز واحداث هنرستان در جوار کارخانه ای در شهر چاه مبارک در زمینی نزدیک یک هکتار در حال ساخت است که دارای ساختمان سه طبقه و چندین سالن کارگاهی است و ۱۲ رشته فنی حرفه ای درآن دائر خواهد شد.

 رئیس آموزش و پرورش عسلویه افزود : سال گذشته برای اولین بار در شهرستان دو مدرسه نمونه دولتی راه اندازی کردیم که یک قدم بزرگ برای دانش آموزان و مردم شهرستان است.

وی در پایان افزود: یک اتفاق خوب دیگر که در آموزش و پرورش شهرستان رقم خورد تبدیل وضعیت ١۵۶ نیروی حق التدریسی بود که بعضی از آنها سابقه ده سال داشتند ولی وضعیت آنها در هاله ای از ابهام قرار داشت و بلاتکلیف بودند که همه مسولان کمک‌ کردند و این اتفاق خوب رقم خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز