خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

حضور شهرداری تبریز در دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۰۱

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) و حضور شهرداری تبریز، از ۲ تا ۶ آبان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز، محمدرضا کاظمی درباره برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) در راستای بهبود فضای کسب و کار، حمایت از طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های فن‌آورانه و نوآورانه و با رویکرد تجاری‌سازی فناوری‌ بخش‌های مختلف از مورخه ۲ تا ۶ آبان ۱۴۰۱، برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حفظ جایگاه کلانشهر تبریز در عرصه علم و فناوری خاطرنشان کرد: با توجه به نقش حائز اهمیت شهرداری به عنوان بزرگترین و پرکاربردترین سازمان مردمی و اجتماعی و به منظور هم‌افزایی با بخش‌های خصوصی و همچنین معرفی پروژه‌های موفق و اعلام نیازمندی‌های شهرداری در حوزه فناوری، با تاکید شهردار تبریز امسال نیز همانند سال‌های قبل با عزم جدی در دهمین سال برگزاری نمایشگاه رینوتکس حضور خواهیم داشت.

کاظمی ابراز کرد: ایده‌های فن‌آورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه در ۴ بخش توسط منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی استانداری در محل نمایشگاه ‌بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

وی، ضمن اشاره به رویکرد اصلی شهرداری و خدمات و سرویس‌های ارائه دهنده خدمات شهروندی گفت: عمده چالش مهم با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های جدید، عدم آشنایی آنها با نوع خدمات شهرداری و ساز و کارهای آن است که در نمایشگاه مذکور بستر ارتباط موثر با بخش خصوصی فراهم می‌شود.

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با سابقه ۹ سال برگزاری و اندوختن تجربیات ارزنده، فرصت مغتنمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است که با شرکت در این نمایشگاه و ارایه توانمندی‌های خود با صاحبان سرمایه به گفتگو بنشینند و در مورد تجاری‌سازی محصولات خود به مذاکره بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز