خبرگزاری کار ایران

فعالیت بیش ۳۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۶۵

مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان گفت: ۳۵۰ موسسه و شرکت با تکیه بر علم و دانش با تولید محصولات منحصر به فرد فناورانه در پارک علو و فناوری گیلان فعالیت دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان گفت: این شرکت‌ها با اشتغال بیش از ۱۸۰۰ جوان تحصیل کرده دانشگاهی و متخصص در حوزه‌های کشاورزی، نانو فناوری، بایو فناوری، مکانیک، الکترونیک و صنایع غذایی در پارک مشغول فعالیت هستند.

ابراهیم کوهستانی با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری ، به عنوان یکی از نهاد‌های اجتماعی و حلقه‌ای از زنجیره توسعه اقتصادی مبتنی بر فناوری هستند افزود: حمایت پارک‌ها از صاحبان ایده و فراهم آوری زمینه اشتغال جوانان متعهد و متخصص نقش به سزایی در عرصه تولیدات صنعتی فناورانه دارد.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری گیلان دارای یک دهکده فناوری و نوآوری و ۱۳ مرکز رشد مستقل و مشترک است، گفت: این پارک در تلاش است تا با ایجاد انگیزه و مدیریت جریان دانش و فناوری در میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و توسعه به رشد شرکت‌های های دانش بنیان کمک کند.

مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان اعطای تسهیلات بانکی، ایجاد راه اندازی کارگاه و دفاتر اداری را از مهمترین مزیت استقرار شرکت‌ها را در پارک علم و فناوری اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز