خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

تشکیل پرونده تخلف برای یک‌هزار واحد صنفی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۳۲

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار و 51 مورد بازرسی صورت‌ گرفته که از این میان برای یک‌هزار و 15 واحد صنفی پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی در نشست ستاد مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: میزان جوجه ریزی در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش داشته و این میزان در مجموع سال جاری با 6 درصد افزایش همراه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: فرهنگ استفاده از مرغ سایز در کشور مغفول مانده است، تا قبل از این مهم در استان مرغ 60 روزه کشتار می‌شد که این رقم اکنون به 55 روز رسیده و قرار است تا نقطه مطلوب 45 روز کاهش یابد.

وی با بیان اینکه بدهی مرغداران و دامداران در خرید پشتیبانی امور دام درحال تسویه است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با تهاتر نهاده بدهی دامداران و مرغداران را پرداخت می‌کند و تاکنون 60 درصد طلب مرغداران و دامداران با همین روش پرداخت شده که به زودی تمام بدهی‌ها تسویه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به برخی مشکلات سامانه‌‌ای نظارت بر نانوایی‌ها (نانینو‌) اشاره کرد و گفت: با رفع برخی ایرادات در این سامانه که مربوط به بانک سپه است، آمارها دقیق‌تر و منسجم تر خواهد شد.

افلاطونی یادآور شد: در بحث تامین برنج، روغن، شکر و نهاده مشکلی خاصی در بازار وجود ندارد و با توجه به افزایش تولید زیتون و همچنین برداشت برنج، دولت از واردات برخی محصولات به کشور جلوگیری کرده است. 

تقاضا برای اعلام سهمیه آب در کشت پاییزه از سوی وزارت نیرو، تامین اعتبار و نیروی انسانی (بازرس) و خودرو از دیگر مواردی بود که در این نشست عنوان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز