خبرگزاری کار ایران

دادستان ایلام:

فرد خودکشی کننده در ایلام فاقد هرگونه پرونده کیفری و امنیتی است/مردم به شایعات توجه نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۱۹

دادستان ایلام گفت: دختر ایلامی که خودکشی کرد هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی ندارد.

به گزارش ایلنا ایلام، عبدالوهاب بخشنده گفت: دختری که در شهر ایلام اقدام به خودکشی کرد و جان باخت، هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوفیه دارای سابقه بیماری روانی بوده است، اظهار داشت: وی در اسفند ماه سال گذشته نیز متأسفانه با مصرف قرص اقدام به خودکشی(ناموفق) کرده بود که چندین روز در بیمارستان بستری و تحت دارو و درمان بوده است.

دادستان با اشاره به اینکه متوفیه اهل یکی از شهرستان های جنوبی استان و در شهر ایلام ساکن بوده است، افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده، وی هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه‌ای، کذب محض است.

این مقام قضایی با بیان اینکه به محض وقوع حادثه، بلافاصله قاضی کشیک در محل حاضر و جسد متوفیه جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده تحت رسیدگی است، تصریح کرد: ماجرای خودکشی این دختر هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی ها و عنادورزی های رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز