خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اقتدار کشور و رضایت مردم فقط با ارتقای خدمت رسانی به مردم ممکن است/ رفع بسیاری از کمبودها متکی به بودجه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۷۱

استاندار قزوین گفت: شرایط ما به نوعی است که دشمن با هر چه در توان دارد را همراه با ظرفیت‌هایی که در سالیان گذشته جمع کرده و برای آن‌ها برنامه ریزی داشته به میدان آمده؛ اما چون چون مردم هوشمندی بوده و تجربه‌هایی از همراهی جمهوری اسلامی در پیگیری منافع خود دارا هستند، دشمن در رسیدن به هدف خود موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در شورای برنامه ریزی و توسعه و آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: اقتدار کشور، قوام نظام، کسب رضایت و همراهی مردم فقط با ارتقای کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم ممکن است.

استاندار قزوین ادامه داد: در روزهایی هستیم که شرایطی اتفاق می‌افتد که خوشایندمان نیست؛ ولی از یک جهت برای ما دارای پیام‌های قابل توجهی است که باید آن‌ها درک کنیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: اگر هر جای دیگر این حجم از دشمنی‌ها و هجمه به کار گرفته می‌شد خیلی سخت بود که مثل جلسه امروز دور هم بنشینیم و درباره موضوعات متداول حرف بزنیم اما این امر با هوشمندی مردم ممکن شده و توانستیم سطحی از رضایتمندی و تشخیص را در اذهان مردم ایجاد کنیم البته این موارد نافی کوتاهی‌ها در نظام‌های اجرایی نیست و باید برای آن‌ها باید برنامه ریزی و راهکار داشته باشیم.

شیطان تجسم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

وی عنوان کرد: در اتفاقات چند هفته گذشته در استان متوجه شدیم هرجایی که خدمتگزاری مناسب‌تر، صادقانه‌تر و حضور متعهدانه‌تر توسط دستگاه‌های حاکمیتی منجر به رضایت مردم فراهم بوده ، کمترین مشکل را داشتیم و این موضوعات مواردی است که باید مد نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال اهدافی هستند که اگر بخواهیم تجسمی از وجود شیطان داشته باشیم شاید تجسم وجود شیطان تجسم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که هر چیزی که به عنوان منکر مطرح است را به عنوان خواسته خود برای استقرار در فضای کشور ما دنبال می‌کنند و این صف آرایی در مقابل منویات و خواسته‌های شیطانی است.

استاندار قزوین اظهار کرد: امیدواریم در فضای استان تمام دستگاه‌های اجرایی متناسب با چیزی که نظام برایشان در راستای خدمت به مردم تعریف کرده با جسارت، شجاعت، نترسیدن و اتحاد مسیر را پیش ببریم و روزهای خوبی را برای کشور، مردم و استان بسازیم که دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای داریم که به خاطر تلاش‌ها تشکر می‌کنیم و باید نقایص و انتظارات به حق مردم را حل کنیم و جا ندارد موضوعاتی بیست سال بلاتکلیف باقی مانده باشد و خیلی از آن‌ها متکی به بودجه نیست و به وسعت دید، هماهنگی و جسارت در تصمیم‌گری دستگاه‌ها متکی است و باید با برنامه ریزی آن‌ها را حل کنیم.

در این مراسم که با حضور معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، از تلاش‌های هفت ساله ابوالفضل یاری تقدیر و سعید وکیلی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز