خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

صنایع قزوین منابع آبی را از پساب واحدها تامین کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۵۶

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: صنایع باید بتوانند از پساب منابع آبی خود را تامین کنند و لازم است در جلسه شورای حفاظت آب دستورالعمل اجرایی تامین منابع آب از پساب تعریف شده و گزارش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رجحانی در پنجاه و نهمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، گفت: بازار آب را به عنوان یک طرح کلان برای تحول در حوزه کشاورزی لازم می‌دانیم و فقط اعلام نگرانی کردن در این حوزه مشکلات را حل نمی‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: برای اینکه بازار آب مناسب داشته باشیم باید راهکار ارائه شود و به صورت جدی به هم کمک کنیم تا اجرای آن به بهترین شکل ممکن باشد.

وی بیان کرد: بازار آب یک تصمیم قطعی است که باید مدیران استان در این زمینه راهکار بدهند و برای راه اندازی آن سلسله کارهایی طراحی شده است که عملیاتی می‌کنیم.

این مسئول گفت: شلختگی در حوزه آب در گذشته جای نگرانی نداشته که این مهم نیز خود جای سوال است که امروزه با طرح جدید مخالفت می‌کنند.

معاون عمرانی استانداری قزوین افزود: طرح آب‌های ژرف با جدیت پیگیری می‌شود و در خصوص انتقال الموت رود پیگیر سهم خود هستیم همچنین برای افزایش منابع آبی برنامه داریم و مدیریت مصرف را با بازار آب دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز