خبرگزاری کار ایران

در مراسم مشترک نیروهای مسلح استان در ستاد انتظامی قزوین مطرح شد؛

107 نفر از نیروی انتظامی در قزوین مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۲۶

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس، سپاه و بسیج در رویاروی با اشرار و در ناآرامی های اخیر تا تقدیم جان خود پیش رفته‌اند و در این راستا 107 نفر از همکاران ما مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین سردار علی ابراهیمی صبح روز شنبه و در مراسم مشترک نیروهای مسلح استان در ستاد انتظامی قزوین به مناسبت هفته فراجا برگزار شد،  تصریح کرد:  پلیس در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی، امنیت پایدار و ثبات را در کشور ایجاد و با اقتدار کامل از جان و مال مردم پاسداری می‌کنند و با اعتماد مردمی، ماموریت های بی پایان خود را اجرا می کنند.

ابراهیمی با اشاره به فعالیت های انتظامی استان از ابتدای امسال، اظهار داشت: 14 هزار و 246 مورد دستگیری در موضوعات مختلف برای امنیت استان، کشف بالغ بر 1500 کیلوگرم انواع موادمخدر، کشف چندصد سلاح جنگی و شکاری، خدمات دهی به 106 هزار و 702 نفر از شهروندان مراجعه کننده به ناجا و 41 هزار و 299 مورد تشکیل پرونده از جمله اقدامات پلیس در این مدت بوده است.

این مسئول انتظامی استان با اشاره به اقدامات ترافیکی پلیس راه و راهور، افزود: امسال بالغ بر هفت هزار و 800 صدور گواهینامه و 28 هزار و 40 مورد تعویض پلاک  برای متقاضیان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: پلیس فتا قزوین نیز 93 درصد از جرایم سایبری استان را کشف و در این رابطه نیز 116 نفر را شناسایی و دستگیر کرده است و طی همین مدت 3 هزار و 780 مورد از صفحات اجتماعی و سایت های مجرمانه شناسایی، فیلترینگ و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.

وی همچنین یاد آور شد: در حوزه امنیت اقتصادی بالغ بر 13 میلیارد و 200 میلیون تومان کشف و در مقابله با قاچاق هم حدود 30 میلیارد تومان کالاهای اساسی احتکار شده شناسایی و پیگیری‌های لازم انجام شد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: انهدام باند سارقان خودرو، منزل، موتورسیکلت و سیم برق با اعتراف به بیش از 170 فقره سرقت، 4 هزار و 852 فقره کشف سرقت، دستگیری 390 سارق و مال‌خر، تمدید 6 هزار و 582 فقره گذرنامه و 3 هزار و 246 مورد رفع مغایرت، پاسخگویی به 3 هزار و 429 شهروند قزوینی در ملاقات های مردمی و 600 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 از دیگر عملکردهای پلیس استان در سال جاری بوده و براساس آخرین ارزیابی معاونت عملیات ناجا و به استناد سوابق و مدارک، قزوین رتبه 33 امنیت را در بین استان‌ها و بالاترین سطح امنیت را در کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز