خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۵۲

از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ابراهیم شاکری‌زاده به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی حکمی ابراهیم شاکری‌زاده را به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان منصوب کرد.

در این حکم، مأموریت‌های ویژه‌ای از جمله هماهنگی و راهبری نظام برنامه‌ریزی استان در چارچوب نظام برنامه‌ریزی کشور، برنامه‌ریزی برای قدرالسهم استان از GDP کشور و تعیین ارزش افزوده هر بخش و استفاده از جداول داده استانی به عنوان نقشه راه رشد اقتصادی استان متناسب با اهداف رشد اقتصادی سالانه کشور، برنامه‌ریزی به منظور کاهش نرخ بیکاری، جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات غیرنفتی استان، پیاده‌سازی و نظارت بر اجرای طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش سرزمین و مدیریت بهینه بر مصارف و اثربخش کردن بودجه از جمله مورد تأکید قرار گرفته است.

تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای استان و شهرستان و نظارت بر اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی و بررسی و تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی و ارزشیابی پیمانکاران، مشاوران و کارشناسان از جمله دیگر محورهای حکم ابراهیم شاکری زاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز