خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا بروجرد:

پلیس از مردم و برای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۴۵

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: پلیس از مردم و برای مردم است و در راستای حفظ امنیت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا در دیدار با امام‌جمعه شهرستان بروجرد به مناسبت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: شعار امسال هفته‌ فراجا، پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس است.

فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: خدمت به امنیت و آسایش مردم از استراتژی‌های مهم پلیس است. در واقع پلیس‌ها مردمند و مردم پلیس هستند.

مهدوی‌کیا طی ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال پلیس بروجرد تصریح کرد: در همه جرایم کاهش وقوع ۱۴ درصدی داشته‌ایم. ۹۰ درصد کشفیات پلیس شهرستان به وقوع پیوسته. ۱۴۰ کیلو مواد مخدر کشف و ۳۴۰ نفر خرده‌فروش نیز دستگیر شدند. مواد فروشان سیار نیز ۱۳ دستگاه کشف و دستگیر شدند. برخوردهای لازم با دستگیرشدگان صورت گرفته و خواهد گرفت.

فرمانده فراجا بروجرد عنوان کرد: در سطح شهرستان، خط قرمز ما اراذل و اوباش هستند که در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۰ نفر از اراذل شناسنامه‌دار و مخل امنیت مردم دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ مهدوی‌کیا بیان کرد: پیرامون بحث عاملین تیراندازی ۲۲ نفر دستگیر و ۱۳ قبضه سلاح کشف و ضبط شده است. جهت استفاده از سلاح در مراسمات شادی و حتی اختلافات، تذکراتی داده شده و از مردم میخواهیم درصورت مشاهده، به پلیس گزارش دهند. در جهت پاکسازی مناطق شهری نیز ۱۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با تاکید بر همکاری مردم در جهت برخورد با خودروهای مخل آسایش اظهار داشت: بالغ بر حدود ۶۰ میلیارد ریال جریمه صادر شده است و همچنان با این خودروها برخورد خواهد شد.

مهدی مهدوی‌کیا گفت: خود مراقبتی ادرات بسیار مهم است. وجود معتادان در نقاط مختلف شهر باعث نارضایتی مردم است. در سطح شهرستان کمپ رسمی و مجوزدار نداریم. پلیس صرفا جمع‌آوری می کند، بقیه‌ مراحل مستلزم وجود زیرساخت‌ها است.

فرمانده فراجا بروجرد مطرح کرد: یکی از پیشنهادات ما استفاده از نگهبانان محله‌محور است به خصوص در شهرک‌ها نیازمند وجود چنین افرادی هستیم و در بحث امنیت باید هزینه کرد.

سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا صراحتا گفت: با وجود تمامی مشکلات ما ایستاده‌ایم و حاضریم در جهت حفظ جان و مال و ناموس مردم زیر سایه ولایت از جان خود نیز بگذریم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز