خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت 267 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۷۳

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین از پرداخت بیش از ۲۶۷ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه شاهد به ۶۶۸ ایثارگران عضو صندوق در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بهمن رفیعی با اعلام این خبر افزود: از بین متقاضیان دریافت کننده، ۲۶۶ متقاضی از خانواده شهدا به میزان ۱۱۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال و ۴۰۲ متقاضی نیز از خانواده جانبازان به مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین ادامه داد: پرداخت تسهیلات بانکی به اعضای صندوق شاهد، شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین کارشناسان صندوق و ایثارگرانی که واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند هر ماه شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به بنیاد مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: تسهیلات این صندوق به اعضا، اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

رفیعی، بهبود وضعیت اقتصادی و درآمدی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از جمله اهداف پرداخت تسهیلات این صندوق اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز