خبرگزاری کار ایران

افتتاح بخش اطفال بیمارستان ناظران مشهد ویژه کودکان سرطانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۰۳

رئیس بیمارستان ناظران مشهد گفت: دو بخش اطفال بیمارستان ناظران مشهد که ویژه بیماران سرطانی است با ظرفیت ۷۰ تخت بستری به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود خانی رئیس بیمارستان ناظران مشهد در حاشیه افتتاح بخش‌های اطفال این بیمارستان با بیان این که بخش اطفال این بیمارستان همانند یک هتل ساخته شده است، گفت: تا کنون ۱۳۰ تخت بستری در این بیمارستان فعال بود که با راه‌اندازی این ۲ بخش اطفال و اضافه شدن ۷۰ تخت دیگر، ۲۰۰ تخت در این بیمارستان عملیاتی می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ماهیانه حدود ۴۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود و به طور متوسط ۵۰ درصد تخت‌های این بیمارستان اشغال است.

رئیس بیمارستان ناظران مشهد  ادامه داد: در این بیمارستان ۴۰۰ نیروی جوان در بخش‌های مختلف بستری و درمانی، اداری، اجرایی و فنی مشغول فعالیت هستند.

خانی بیان کرد: تمامی اعتبارات ساخت بیمارستان ناظران و تامین تجهیزات پزشکی آن را خیران و انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد بدون دریافت هیچ کمکی از دولت تامین کرده و حدود ۱۰ هزار نیکوکار در راه‌اندازی آن نقش داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بیمارستان ناظران تکمیل کننده مرکز رادیوتراپی و اُنکولوژی رضا (ع) است و با محوریت ارائه خدمات به شیوه هتلینگ در اتاق‌های یک و ۲ تخته با تعرفه دولتی و خیریه به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز