خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

افزایش 183 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مراغداری‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۳۳

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: جوجه ریزی در مرغداری‌های قزوین در نیمه آغازین سال جاری نسبت به سال گذشته 183 هزار قطعه افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا عزتی با اعلام این خبر تصریح کرد: جوجه ریزی در مرغداری‌های قزوین طی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته 183 هزار قطعه افزایش یافت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری 15 میلیون و 737 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گوشتی استان قزوین ثبت شد و  در مدت مشابه سال قبل 15 میلیون و 554 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های گوشتی استان قزوین انجام شده بود.

عزتی افزود: در شهریور ماه سال جاری تعداد 2 میلیون و 380 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های گوشتی استان قزوین ثبت و در حال حاضر مشکل خاصی در تامین نیاز بازار استان قزوین به گوشت مرغ نداریم.

وی با بیان اینکه قزوین از قطب‌های تولید مرغ و تخم مرغ در کشور به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: قزوین سالانه علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از نیاز استان‌های همجوار از جمله تهران را به این محصولات تامین می‌کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، تاکیید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری شاهد تولید 60 هزار تن گوشت مرغ در مرغداری‌های استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز