خبرگزاری کار ایران

ایلنا از فارس گزارش می دهد؛

زرد پوشان شیرازی برای صعود می جنگند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۸۷

تیم فجر شهید سپاسی پس از روند صعودی که در 4 هفته اول لیگ دسته اول فوتبال ایران داشت توانست در تهران ، دومین شکست فصل را دیروز سه ‌شنبه به شاگردان محمود فکری تحمیل کند و دومین برد خود در راه رسیدن به لیگ برتر را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز فجر شهید سپاسی در شرایطی با هدایت سرمربی جوانش به مصاف سایپا رفته بود که هر دو تیم برای نزدیک شدن به صدر جدول و کم کردن فاصه خود تا صدر تلاش زیادی کردند ولی نارنجی پوشان نتوانستند برابر زرد پوشان شیرازی کاری از پیش ببرند و در نهایت هم با یک گل شکست خوردند. این مسابقه با گلزنی حسین مهربان روی پاس علی آل کثیر در دقیقه 14 برای شاگردان رجب زاده آغاز شد و این مهاجم توانست روی پاس دقیقی که در عمق به او رسیده بود گل اول مسابقه را ثبت کند.

در ادامه شاگردان محمود فکری که البته خودش از روی سکوها به دلیل اخراج در بازی قبلی، این بازی را تماشا می کرد عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند ولی بدشانسی و کم دقتی بازیکنان این تیم سبب شد تا به نتیجه نرسند و پس از شکست مقابل خیبرخرم آباد در هفته سوم، دومین شکست خانگی را در سومین بازی در اکباتان تجربه کردند.

مهدی رجب ، مهاجم سابق تیم‌های فجر و ذوب آهن که پس از یک‌فصل حضور در قشفایی شیراز، امسال برای نخستین بار سرمربیگری تیم فجر را تجربه می‌کند، شرایط فوق‌العاده‌ای همراه این تیم دارد و با وجود حضورشان در رده سوم جدول و تبدیل شدن به یکی از مدعیان صعود، توانسته‌اند مقابل تیم‌های بالانشین جدول نتایج خوبی دست پیدا کنند.

فجری ها با کسب این برد، 9 امتیازی شده و تا رده سوم جدول رده بندی صعود کردند. آنها حالا یک مدعی صعود به شمار می روند و با قرار گرفتن در یک روند نتیجه گیری موفق به دنبال این هستند تا از همین هفته های نخست، جای خود را در بین مدعیان صعود مستحکم کرده و برخلاف دوره قبلی، بازگشت زودهنگامی به لیگ برتر داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز