خبرگزاری کار ایران

استارت کاکو های شیرازی در لیگ یک/آیا فجر می تواند مجوز صعود لیگ برتر را مجددا کسب کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۹۹

رقابت‌های لیگ ‌یک (آزادگان) از امروز آغاز می‌شود و تیم فجر شهید سپاسی شیراز بعد از سقوط از لیگ برتر در سال گذشته ، امسال برای صعود دوباره تلاش خواهد کرد. تیمی که انتظار می‌رود با صعود دوباره به لیگ برتر دل هواداران و مردم فارس را شاد کند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز تیم فجر شهید سپاسی که در سال گذشته توانست بعد از سال ها دوری از لیگ برتر با مشقت های فراوان مجوز ورود به لیگ را کسب و چراغ ورزش فارس را در بالاترین مسابقات کشوری روشن کند اما متاسفانه بنا به دلائل متفاوت زیادی نتوانست این عنوان را حتی بعد از چند ماه حفظ کند و مجددا به لیگ یک سقوط کرد.

ورزش و فوتبال فارس که از سال های گذشته تاکنون درگیر مسائل مختلف است متاسفانه نتوانسته روز های خوشی را ببینند و جوان های این شهر همچنان برای دیدن مسابقات لیگ برتری آرزو بر دل بمانند.

البته این واقعیت درباره فجر سپاسی وجود دارد که این تیم در این فصل از بازیکنانی جوان بهره خواهد برد و با توجه به بودجه و وضعیت این تیم، نباید انتظار معجزه از مهدی رجب زاده و بازیکنانش داشت . با این همه فجر سپاسی در گذشته حریفی گلوگیر برای بزرگان فوتبال ایران بود و با قهرمانی در جام حذفی و یدک کشیدن نام بهترین تیم شهرستانی برای حریفان تیمی خطرناک بود. حالا باید دید این تیم جوان و یکدست در فصل پیش‌رو هم می‌تواند توفیقات گذشته خود را  برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر راتکرار کند یا خیر.

حسین عمادی مدیر رسانه باشگاه فجر با اشاره به اینکه تیم در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و روانی  قراردارد افزود : در اردوی تهران با تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم دو بازی دوستانه بسیار خوب انجام دادیم و امیدوارم روند خوبی رو از اول لیگ داشته باشیم . عمادی با بیان اینکه مجموعه تیم فجر مصمم است با بازی ها و نتایج خوب دل هواداران شیرازی را شاد کند ، از مسئولان و هواداران شیرازی خواست تا برای موفقیت زرد پوشان در کنار کاکوهای شیرازی باشند .

به گزارش ایلنا تیم فجر شهید سپاسی شیراز در اولین گام خود در روز یکشنبه فردا ششم اردیبهشت ماه در اصفهان به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز