خبرگزاری کار ایران

آیا فجر با کلانتری به روزهای خوب گذشته باز می‌گردد ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۹۰

فجرسپاسی شیراز که پایان فصل 93_92 به لیگ دسته یک سقوط کرده و در سال 95 با مربیگری علی‌اصغر کلانتری تا آستانه صعود به لیگ برتر رسید اما با باخت مقابل صنعت نفت در آخرین دیدار لیگ موفق به صعود نشد؛ سرانجام بعد از هفت سال انتظار، فصل گذشته موفق شد جشن صعود به لیگ برتر را برپا کرده و به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

ایلنا؛ سیاست باشگاه فجر همیشه بر استفاده از جوانان بوده و کلانتری نشان داده در این راه یکی از موفق ترین مربیان در عرصه مربی گری در فوتبال ایران است . شاگردان کلانتری شروع خوبی در لیگ نداشتند و با دو شکست به کار خود پایان دادند. آنها ابتدا یک بر صفر مغلوب نساجی در مازندران شدند و سپس در هفته دوم با یک گل از میهمان خود گل گهر در شیراز شکست خوردند.

شاگردان کلانتری که دو بازی قبلی را به رغم نمایش خوب واگذار کرده بودند، این‌بار توانستند با ارائه یک فوتبال منطقی و زیبا و البته با 2 شلیک تماشایی به سوی دروازه نفت آبادان، پیروزی شیرین و 3 امتیازی را در دور از شیراز و در ورزشگاه تختی آبادان جشن بگیرند.یکی از بازیکنانی در پیروزی شب گذشته فجرسپاسی نقش پررنگی را ایفا کرد و جزو بهترین‌های تیمش هم به شمار می‌رفت، بدون‌تردید ایمان صادقی بود؛

دروازه‌بان 29 ساله و باتجربه که توانست مقابل شوت‌های سنگین طالب ریکانی و شروین بزرگ واکنش‌های دیدنی را از خود به جای بگذارد.نکته جالب در مورد بازی فجر سپاسی و صنعت نفت به ثمر رسیدن گل دوم این بازی از سوی عرفان معصومی مدافع میانی تیم فجر بود.

عرفان معصومی که در نساجی و پدیده در پست هافبک دفاعی بازی کرده در ترکیب فجر سپاسی به عنوان یکی از دو مدافع میانی به میدان می آید. اما همان طور که اشاره شد به دلیل بازی در پست هافبک دفاعی با نزدیک شدن به دروازه حریف و شوت زنی برای گل زنی آشناست و در بازی با صنعت نفت همین کار را انجام داد و ضربه او به زیبایی هر چه تمام‌تر به گل تبدیل شد در  دقیقه 81 بازی ودرحالیکه صنعت نفت هنوز به جبران گل خورده امیدوار بود عرفان معصومی روی پاسی که در محوطه جریمه صنعت نفت نصیب او شد با شوت دیدنی دروازه صنعت نفت را نشانه گرفت و توپ او تبدیل به گل شد تا خیال فجر سپاسی از پیروزی در این دیدار راحت شود و به سه امتیاز ارزشمند در خانه حریف دست یابد.

این پیروزی و این سه امتیاز فجر سپاسی را از بحران خارج کرد و فجری ها نشان دادند وقتی پای خروج از بحران در میان باشد همه می توانند یک کار بزرگ برای این تیم انجام دهند. حتی بازیکنی چون عرفان معصومی که در قلب خط دفاعی برای تیم بازی می کند.بدین ترتیب فجر در هفته چهارم روز جمعه در شیراز به مصاف استقلال تهرانی خواهد رفت که سه بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و بر فقط بخاطر تفاضل گل در رتبه دوم قرار دارد . باید دید کلانتری به همراه کمک های جوان خود می تواند فجر را به روزهای خوش سال های قبل برگرداند ؟

بهنام محمودی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز