خبرگزاری کار ایران

دستگیری شکارچی متخلف در آوج

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۱۰

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آوج از دستگیری شکارچی غیر مجاز در زیستگاه حیات وحش این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احسان خسروی با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت شهرستان آوج در راستای اجرای قوانین شکار و صید موفق شدند یک نفر شکارچی متخلف را که به صورت غیر مجاز مبادرت به شکار گوسفند وحشی کرده بود دستگیر کنند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آوج افزود: پیرو اخبار و اطلاعات کسب شده مبنی بر تخلف شکار گونه‌های جانوری، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و بررسی موضوع برای شناسایی فرد متخلف با دستور مقام قضایی اقدام کردند.

خسروی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری ماموران انتظامی بخش، نسبت به بازرسی از منزل متخلف اقدام کرده و قسمتی از لاشه حیوان وحشی شکار شده از نوع گوسفند وحشی به همراه دو قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و ساچمه زنی و مهمات را کشف کردند.

این مسئول افزود: ماموران نسبت به توقیف ادوات کشف شده و تنظیم صورتجلسه تخلف جهت کار‌های قانونی بعدی اقدام کردند.

خسروی به شکارچیان غیر مجاز هشدار داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در سراسر شهرستان به طور شبانه روزی مشغول گشت زنی و حفاظت از حیات وحش و عرصه‌های طبیعی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق مقررات و به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهند کرد.

شهرستان قزوین در فاصله ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز