خبرگزاری کار ایران

در اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد؛

نشست مدیران کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه 6 کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۳۲۸

نشست مدیران کل اموراقتصادی و دارایی به همراه معاونان نظارت مالی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه 6کشوری در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا جعفری مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در جمع مدیران کل اموراقتصادی و دارایی استان های تهران و قم و معاونین، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات پیش روی ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان های منطقه 6 کشور، ارائه  پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای مرتفع کردن مشکلات مذکور، جمع بندی آنها جهت انعکاس به وزارت امور اقتصادی و دارایی و افزایش تعامل، همفکری و گسترش همکاری های ادارات مذکور عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش وفاق و تعامل ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان ها منطقه شش بتوانیم شاهد انجام اقدامات موثر در سطح استان ها و وزارت اموراقتصادی و دارایی باشیم.

بنابراین گزارش، در ادامه این جلسه، داود طبرسا مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان تهران که دبیری ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استانهای منطقه 6 کشور را برعهده دارد؛ از برگزاری هر سه ماه یکبار نشست مذکور خبر داد و به مصوبات اتخاذ شده در این نشست توسط کارگروه های تخصصی معاونت های نظارت مالی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع اشاره کرد.

همچنین  مهدی فراهانی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان قم گزارشی از اهم اقدامات بعمل آمده در راستای اجرای مصوبات نشست های قبلی مدیران کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه شش کشور ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز