خبرگزاری کار ایران

تا پایان روز ۲۶ شهریور صورت گرفت؛

بازگشت 78درصد از زائران فارس از مرزهای عراق/ تعطیلی 7شرکت مسافری متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۵۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن اعلام بازگشت 78 درصد از زائران به استان اظهار داشت: 7شرکت مسافری متخلف تعطیل و غیر فعال شدند.

به گزارش ایلنا، علیرضا راستیار ضمن اعلام بازگشت 78 درصد زائران تا پایان روز ۲۶ شهریور به استان اظهار داشت: 7شرکت حمل و نقل مسافری و کارت هوشمند 9 ناوگان اتوبوسی که در امر جابه جایی زائران مرتکب تخلف شده بودند غیر فعال شدند.

وی از زائران خواست هرگونه تخلف را به پلیس راه و همکاران راهداری و حمل و نقل که در ایستگاه های کنترل دروازه‌ای استان مستقر هستند اعلام کنند، همچنین تلفن 141 راهداری به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس درباره قیمت بلیت اتوبوس بیان داشت: اتوبوس های 25 نفره    451 هزار تومان و 44 نفره 306 هزار تومان از شیراز به شلمچه در زمان رفت و اکنون در زمان برگشت است و در این زمینه نیز در پایانه کاراندیش شیراز با حضور کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و تشکل صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین تعیین جایگاه اربعین نظارت بر قیمت های مصوب صورت می پذیرد.

راستیار با اشاره به این که 500 راهدار و کارشناس حمل و نقل استان در طرح اربعین سالجاری خدمت رسانی می کنند اظهار داشت : این طرح تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.

از ابتدای شهریور تا پایان روز ۲۶ شهریور نزدیک به 60هزار نفر از استان با اتوبوس به شلمچه و مهران عزیمت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز