خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد؛

رونمایی از ۵۳ دستگاه میدل‌باس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۴۱۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از 53 دستگاه میدل باس در اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین حق شناس با اعلام این خبر اظهار کرد: میدل‌باس‌ها از نظر ظاهری شبیه اتوبوس معمولی شهری اما از نظر ابعاد، کوچک‌تر و دارای قدرت مانور بیشتری هستند.

وی افزود: طول این خودروها ۸.۵ متر و ظرفیت مسافران آن ۲۶ نفر است و از نظر کیفیت امکانات، همانند اتوبوس‌های شهری هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس تا پایان سال جاری، تصریح کرد: بر اساس توافقات به عمل آمده ۵۳ دستگاه از این خودروها تا اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱ تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود و مابقی تا پایان سال جاری به ناوگان افزوده خواهد شد.

وی هدف از خرید میدل باس‌ها را علاوه بر تردد آسان در گذرهای شهری که فضا کمی برای دور زدن دارند، کارایی بالا برای سرویس دهی به دانش آموزان دانست و تأکید کرد: میدل باس‌ها هم از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و با استقبال دانش آموزان نیز مواجه می‌شوند، بنابراین تعدادی از آن‌ها به سرویس مدارس تعلق خواهد گرفت.

حق‌شناس با اشاره به هزینه حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریالی برای خرید ۵۳ میدل باس خاطرنشان کرد: این تعداد از این خودروها در روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه همزمان با بازگشایی مدارس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز