خبرگزاری کار ایران

خدمت رسانی ۲۰ پایگاه امداد و نجات به زائران اربعین در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۰۵۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از آمادگی ۲۰ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ثابت و کوهستان این استان در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت الله هاشمی با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر مانند تمام روز‌های سال آماده خدمت به مردم است، اما در تعطیلات اربعین و بازگشت زائران تا ۲۷ شهریور ماه با تمام نیرو‌ها در حالت آماده باش است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: هم اکنون تمامی پایگاه‌های ثابت و موقت با پنج تیم عملیاتی امداد و نجات و ۱۰ نیروی عملیاتی نجاتگر تکنسین شامل پرستار، دستگاه ست نجات و چندین دستگاه آمبولانس و یک عدد بالگرد آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

هاشمی تصریح کرد:نیرو‌های جمعیت هلال احمر علاوه بر پوشش امدادی، در جاده آوج – همدان به عنوان محور مواصلاتی غرب کشور، ایستگاه صلواتی برپا کرده و به زائران کربلا خدمات دهی می‌کنند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان قزوین در آمادگی کامل قرار داشته و به صورت ۲۴ ساعته به هموطنان خدمات رسانی خواهند کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان در ایام پیاده روی اربعین چهار دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به زائران در مرز مهران، نجف و کربلا ارسال کرده است و همچنین یک دستگاه اسکانیا برای حمل دارو از قزوین به کربلا اعزام شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین یادآور شد: انتظار می‌رود هموطنان با رعایت توصیه‌های ایمنی سفر امنی داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز