خبرگزاری کار ایران

روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر/ احتمال بارندگی در برخی مناطق

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۸۶۹

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، صادق ضیائیان، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریور) در برخی مناطق استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد. 

وی با بیان اینکه همچنین طی پنج روز آینده (۲۵ تا ۲۹ شهریورماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: روند کاهش دمای هوا روز جمعه ۲۵ شهریور در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه داشته و از شنبه تا دوشنبه (۲۶ تا ۲۸ شهریور) به تدریج افزایش می‌یابد. 

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریورماه) در نوار شرقی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد به ویژه منطقه زابل خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود و امروز (جمعه ۲۵ شهریورماه) دریای خزر و طی دو روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریورماه) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. 

ضیائیان با بیان اینکه اهواز با ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با ۲۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان هستند، اظهار کرد: همچنین برای تهران در روز جمعه ۲۵ شهریور، آسمانی کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۳۲ و کمینه ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز