خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان:

۳۴۰ طرح کشاورزی در قزوین جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۷۲

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون ۳۴۰ طرح کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: این  میزان طرح کشاورزی با مبلغ یک‌هزار و ۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل (کشاورزی– صندوق کارآفرینی امید و توسعه تعاون) معرفی شدند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: از ۳۴۰ طرح کشاورزی ۱۶۲ طرح با مبلغ ۴۰۴ میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور، ۱۰۶ طرح با مبلغ ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه محصولات گلخانه‌ای و محصولات باغی و ۳۵ طرح با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان  در حوزه آب و خاک و مابقی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی، شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب و کارهای کشاورزی، توسعه مکانیزاسیون، مدرن سازی، دانش بنیان و استارت آبی کشاورزی و جهش تولید در دیم زارها است.

وی با اشاره به اینکه ۷۶ طرح با اعتبار۱۷۳ میلیارد  و یک‌صد میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند گفت: هدف از اعطای این تسهیلات افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیرفعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل با اولویت پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد سرمایه در گردش  بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت‌های اولویت دار در بخش کشاورزی است.

وی یادآور شد: شهرستان قزوین با مبلغ ۴۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بین شهرستان‌های استان بیشترین جذب را داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز