خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد:

نخستین پیروزی فجر در لیگ یک رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۴۵

در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور ، تیم‌های فجر سپاسی شیراز و چادرملو یزد از ساعت 18.30 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در نهایت زردپوشان شیرازی توانستند بعد از یک نقطع طولانی به پیروزی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و چادرملو یزد با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان رجب زاده به اتمام رسید تا اولین باخت یزدی ها در لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل اولین برد زرد پوشان شیرازی یعنی فجر سپاسی رقم بخورد.

در این دیدار که قضاوت آن را ایمان شاه ولی از خوزستان برعهده داشت، با گل های علی آلکثیر ( دقیقه 19) و ابوالفضل بابایی ( دقیقه 96) که وارد دروازه حریف کردند به سود فجر خاتمه یافت .

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۶ با شوت بازیکنان چادرملو به وجود آمد که توپ تبدیل به گل نشد و سه دقیقه پس از آن هم صحنه مشکوک به پنالتی روی علی آل‌کثیر، مهاجم فجر را داور خطا تشخیص نداد.

در دقیقه ۱۸ شوت مهاجم چادرملو به تیرک دروازه فجر اصابت کرد، اما ثانیه‌‌هایی بعد فجر سپاسی روی یک ضد حمله سریع و فرار تند و تیز آل‌کثیر و ضربه تمام کننده این بازیکن، گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از زدن گل اول موقعیت های دیگری به وجود آوردند که ثمری نداشت و چادرملو یزد نیز یکبار در دقیقه ۳۴ دروازه فجر سپاسی را باز کرد که با تشخیص کمک داور گل آفساید اعلام شد.

در نیمه دوم شاگردان رجب‌زاده و اخباری بازی درگیرانه‌ای داشتند که با اخراج محمد آژیر در دقیقه 67 کار برای فجرسپاسی سخت شد ، اما در نهایت زرد پوشان شیرازی‌ مزد تلاش و جسارت خود را گرفتند و توانستند با زدن یک گل دیگر در دقیقه 96 توسط ابوالفضل بابایی به برتری ۲ بر صفر در این دیدار برسند و با ۶ امتیاز از چهار بازی در جای ششم جدول قرار بگیرند.

نتیجه ناعادلانه رقم خورد

محمد سعید اخباری در کنفرانس بعد بازی با انتقاد از عملکرد تیم داوری گفت : نتیجه بازی ناعادلانه بود و هرکسی که این بازی را ندیده باشد فکر می کند فجر شایسته پیروزی بوده است . وی اشتباه کمک داور در اعلام گل افساید تیم چادرملو را عدم تمرکز تیم خود دانست .

این تیم هنوز جای کار دارد

مهدی رجب زاده سرمربی موفق فجر سپاسی در کنفرانس بعد از بازی گفت : این برد رو به مردم شیراز و هواداران که امروز برای ما سنگ تمام گذاشتن و یک دل و یک نفس تیم را تا دقیقه اخر تشویق کردند ، تقدیم می کنم . رجب زاده در خصوص عملکرد فنی تیم در بازی خانگی گفت : سعی کردیم بازی رو حجومی آغاز کنیم و به همین منظور از دو مهاجم استفاده کردیم و با روشی بازی کردیم که بتوانیم در حمله پر تعداد باشیم و خوشبختانه خیلی خوش موقع به گل رسیدیم و در ادامه هم چندین موقعیت به دست اوردیم که دو تا از موقعیت ها رو داور به اشتباه افساید اعلام کرد . در ادامه بازی ما یک اخراجی دادیم طبیعی بود که تیم چادرملو فشار بیاره ، که ما موقیعتی به آنها ندادیم . وی افزود این تیم (فجرسپاسی) هنوز جایکار دارد تا به ان تیم مد نظر برسد .

به گزارش ایلنا تیم فجر شهید سپاسی در هفته پنجم رقابتهای لیگ یک روز سه شنبه 29 شهریور باید در کرج به مصاف سایپا برود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز