خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی؛

فرکی: سودجویان به باشگاه ها پیشنهاد رمالی می دهند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۶۲

سرمربی تیم سایپا گفت: افراد سود جو به بسیاری از باشگاه ها پیشنهاد رمالی می دهند اما فدراسیون و تیم ها نبایداجازه ورود این افراد را بدهند.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار کرد: بازی فردا از اهمیت بالایی برخوردار است هرچند معتقدم تمام بازی‌ها در لیگ همین شرایط را دارند و مجموع شرایط این را نشان می‌دهد که هیچ بازی در لیگ ساده نیست. ما هفته گذشته هم در بازی‌ ای شکست خوردیم که حکم شش امتیاز داشت.

وی افزود: امیدوارم در دیدار فردا پیروز شویم و خودمان را از تیم‌های انتهای جدولی جدا کنیم. تیم ما نیز در نیم‌فصل دوم همانند تیم صبا تغییر کرده است. ما در نیم‌فصل اول بازی را در همین شرایط به تیم صبا در قم واگذار کردیم. در آن دیدار بحث داوری زیادی وجود داشت و بدشانس بودیم. دوست داریم در این دیدار شکست دور رفت را جبران کنیم و همانطور که گفتم، از انتهای جدول جدا شویم. صبا در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کرده است.

سرمربی سایپا با بیان اینکه صبا مهره‌های خوبی جذب کرده، خاطرنشان کرد: ما هم در نیم‌فصل دوم شرایط مشابه صبا را داریم و امیدوارم بازیکنانم فردا عملکرد خوبی داشته باشند. کوروشی و شیری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و همچنین به خاطر داشتن یکی دو مصدوم شرایطتمان با بازی‌های قبل متفاوت است اما سایر نفرات آماده‌اند و امیدوارم فردا به دنبال سه امتیاز باشند. به دنبال این هستیم که بعد از این بازی در وقفه‌ای که ایجاد می‌شود، برای بازی با تراکتورسازی آماده شویم.

فرکی در خصوص صحبت‌های اخیر ابراهیم شکوری درباره جادوگری و دعانویسی در فوتبال خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها حاشیه‌ای است. الان شرایطی نیست که به  اظهارنظر یک بازیکن بپردازیم و بگوییم این درست است یا خیر. شاید این موضوع در برخی از باشگاه‌ها اتفاق بیفتد که این هم نه فقط برای امسال بلکه در سال‌های گذشته هم وجود داشته است. امیدوارم فوتبال به نحوی باشد که فقط در آن نگاه فوتبالی وجود داشته باشد. این اتفاق‌ها ممکن است هر جایی بیفتد. من خودم نیز در جاهایی بودم که چنین آدم‌هایی می‌آیند و می‌روند. آنها بیشتر به دنبال منافع شخصی خودشان هستند. امیدوارم فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها اجازه ندهند این اتفاق‌ها بیفتد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز