خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران استان

حال مرغداران قزوین خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۱۰

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران استان قزوین گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود پس از آزادسازی قیمت‌ها می‌توان گفت حال مرغ خوب است اما حال مرغداران خوب نیست و در حال ضرر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر شعبانی در جلسه روز شنبه هیأت رئیسه اتاق تعاون که در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد، گفت: حال مرغ و تولیدمان خوب است و بعد از آزادسازی قیمت‌ها وضعیتی داریم که قیمت عرضه از قیمت تمام شده پایین‌تر است و طبق آخرین قول‌ها بنا شد اصلاح قیمت‌ها در 31 شهریور ماه بررسی شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران استان قزوین گفت: با وجود وضعیت قیمت‌ها تولیدات مرغ و تخم مرغ قزوین نسبت به سایر استان‌های کشور جلوتر است و در شهریور سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد جلوتر بودیم.

وی عنوان کرد: قزوین حیاط خلوت تهران است و اگر در تهیه گوشت کمبود داشته باشند تحت هر شرایطی که شده حتی درصورت ممنوعیت خروج از استان، کمبود خود را از قزوین تهیه می‌کنند، در صورتی هم که مازاد داشته باشند به استان ما سرریز می‌شود؛ وضعیت مرغ و تخم مرغ استان قزوین از تاثیرات منفی و مثبت تهران متاثر می‌شود و در واقع در این حوزه قزوین حیاط خلوت تهران است.

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: ما به قیمت واقعی نرسیده‌ایم اما هنوز تولید داریم، درباره اینکه چرا باید یک تولید کننده ضرر دهد و مسئول کشوری هم بگوید مهم این است که مرغ و تخم مرغ دست مردم باشد هنوز جوابی نشنیده‌ایم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه قیمت عرضه از قیمت تمام شده کمتر است ناچاریم مرغ مولد را که سرمایه ملی است حذف کنیم، البته حل این مشکل استانی نیست و نیاز داریم مسئولان بیشتر به فکر باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز