خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری یزد خبر داد؛

ایجاد و احیای ۵ هزار و ۷۵۰ شغل برای کارگران در یزد/از سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۵۸

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به برگزاری ۴۷ جلسه در راستای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید در ۵ ماه نخست سال جاری، گفت: این جلسات منجر به ایجاد و احیای ۵ هزار و ۷۵۰ شغل برای کارگران در یزد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی دهشیری در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: همدلی، هماهنگی و هم افزایی و تعامل بین همه بخش‌ها اعم از تشکل‌های خصوصی و سازمان‌ها و ادارات دولتی کاملا مشهود و ملموس بود و این همراهی بین دستگاه‌های اداری، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان، سفر پربار و پربرکتی را رقم زد.

وی خاطر نشان کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۱۱ جلسه اصلی ستاد، ۹ جلسه مقدماتی و ۲۷ جلسه کمیته تخصصی برگزار شده که منجر به صدور ۷۹ مصوبه برای ۷۱ شرکت گردیده و برای ۵ هزار و۷۵۰ کارگر نیز شغل ایجاد شده و یا شغلشان حفظ شده است. 

این مقام قضایی، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با همت و تلاش ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور، یک هزار و ۹۹۳ واحد تولیدی شده احیا شد و یا از تعطیلی آن‌ها جلوگیری به عمل آمد. 

دهشیری با اشاره به وصول ۴۳۸ درخواست از طریق دبیرخانه ستاد و یا سایت حامی در سال گذشته در استان یزد، گفت: از حیث فراوانی درخواست‌های واصل شده، استان یزد در رتبه هفتم کشور قرار دارد. 

رئیس کل دادگستری استان یزد، با بیان اینکه مشکلات طرح شده ۹۶ واحد تولیدی در استان یزد مربوط به بانک‌ها بوده، افزود: در کشور نیز ۴۱ درصد مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به بانک‌ها بوده و ۵۵ درصد نیز متعلق به سایر ادارات مثل صمت و گمرگ و سازمان امور مالیاتی و سازمان فروش اموال تملیکی بوده است. 

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم ابراز داشت: استان یزد در سال گذشته با ۳۳۰ جلسه با موضوع اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف، رتبه دوم کشور را از حیث فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی داشته است که نتیجه خوب آن را می‌توان اینگونه تحلیل کرد که در سفر ریاست قوه قضائیه هیچ مسئله بزرگ و لاینحلی در استان وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز