خبرگزاری کار ایران

فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری آذربایجان شرقی:

کارگران سربازان جنگ اقتصادی در عرصه کنونی هستند

کد خبر : ۲۲۵۹۳۶

بسیج نهادی فرهنگی است و بسیج کارگری هم در کنار کار فرهنگی در عرصه اقتصاد و تولید هم نقش آفرین است تا بتواند منویات رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص اقتصاد و فرهنگ محقق کند.

فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری آذربایجان شرقی گفت: کارگران سربازان جنگ اقتصادی در عرصه کنونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش ایلنا جواد عقلمندی در آستانه هفته بسیج با تبریک این هفته و با اشاره به فعالیت کارگران بسیجی در کارخانه ها، افزود: بسیج نهادی فرهنگی است و بسیج کارگری هم در کنار کار فرهنگی در عرصه اقتصاد و تولید هم نقش آفرین است تا بتواند منویات رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص اقتصاد و فرهنگ محقق کند.

وی با برشمردن برخی از برنامه های حوزه شهید محلاتی در هفته بسیج، استقبال کارگران بسیجی از دیگر کارگران را در ورودی کارخانه ها با شیرینی و گل از مهمترین برنامه های این حوزه عنوان کرد.

عقلمندی اجرای شیفت ایثار را در یکی از شرکت های داروسازی این حوزه برای کمک به بخش تولید با توجه به تحریم ها و کمبود دارو از دیگر برنامه های محوری خواند.

عقلمندی غبارروبی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه ها، برگزاری همایش خانوادگی برای کارگران و خانواده آنها و برپایی نمایشگاه های مختلف در کنار آن، جشنواره بشقاب های سمی با هدف آگاهی بخشی درباره آسیب های ماهواره، کوهپیمایی و چندین برنامه دیگر را از اهم برنامه های حوزه شهید محلاتی در هفته بسیج نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز