خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

خریداری بخشی از تجهیزات پست 63 کیلو ولت شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۴۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: احداث دو پست برق در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و ناحیه صنعتی پارس آباد در دستور کار این شرکت قرار گرفته تا با اجرای این پست ها، برق پایدار سرمایه گذاران آتی فراهم شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به طرح های توسعه ای شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و عدم جوابگویی پست 230 کیلوولت فعلی برای تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث پست جدید در این شهرک صنعتی یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این سفر، احداث دو پست برق در شهرک اردبیل و ناحیه صنعتی پارس آباد مورد تصویب نهایی قرار گرفت که احداث این پست های برق طی تفاهمی با شرکت برق منطقه ای آذربایجان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداری اردبیل و شرکت شهرک های صنعتی و با پرداخت قدر السهم هریک از طرف های تفاهم اجرایی می شود.

اهلی افزود: خوشبختانه با تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری در سال 1400، خرید بخشی از تجهیزات و راه دسترسی پست برق 63 کیلو ولت شهرک صنعتی اردبیل(2) اجرایی و عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرای این پروژه تاثیرگذار را بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت ها یکی از اصلی ترین وظایف و اولویت های این شرکت است تا با اجرای آن، بستر مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز