خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

افزایش ۴۰ درصدی ترافیک اربعین در محورهای کرمانشاه/ اعمال محدودیت برای تردد خودروهای سنگین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۶۲

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۴۰ درصدی حجم ترافیک محورهای استان در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه در اربعین سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سرهنگ کیخسرو دستغیب ، با اشاره به افزایش روزافزون حجم ترافیک در محورهای استان، گفت: هرچه به روز اربعین نزدیک‌تر می شویم بر حجم ترافیک در محورهای استان افزوده می شود.

وی افزود: روز گذشته تردد ۶۰۰ هزار خودرو در سطح محورهای استان به ثبت رسید که نسبت به اربعین سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دستغیب گفت: در حال حاضر عمده ترافیک مربوط به محور کنگاور و ورودی استان از سمت کردستان به سمت اسلام آبادغرب و حمیل و نیز محورهای منتهی به شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین حجم ترافیک نیز مربوط به ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب و نیز ساعت دو تا هشت صبح است.

دستغیب از اعمال برخی محدودیت های ترافیک به دلیل افزایش حجم تردد در محورهای استان خبر داد و افزود: تردد هرگونه کامیون و کامیونت و نیز تانکرهای حمل سوخت در محور حمیل- ایلام ممنوع شده و محور جایگزین برای این خودروها محور اسلام آبادغرب-قلاجه در نظر گرفته شده است.

دستغیب از رانندگان خواست با توجه به افزایش حجم تردد، بیش از هر زمان دیگر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: همچنین به طور جد از زوار می خواهیم از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کرده و حتما در موکب های مسیر و محل های مناسب استراحت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز