خبرگزاری کار ایران

راه اندازی دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک سفره در متروی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۶۰

خرید بلیت تک سفره غیر نقدی مترو با دستگاه های خودکار فروش بلیت در ایستگاه های مترو فعال و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، به دلیل عدم استفاده مداوم برخی شهروندان از مترو و نیز به همراه نداشتن کارت بلیط اصفهان توسط مسافران، امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی با دستگاه‌های (QR) خودکار فراهم شد.

پیش از این هر شهروند و یا مسافر برای خرید بلیت تک سفره و استفاده از مترو باید به باجه های مستقر و داخلی فضای مترو مراجعه می کردند؛ اما اکنون این امکان بدون نیاز به اپراتور و توسط خود شخص انجام می شود.

با امکاناتی که در نظر گرفته شده از این پس شهروندان و مسافران می‌توانند با استفاده از کارت بانکی خود، نسبت به خرید بلیت تک‌سفره QR از طریق دستگاه‌های مستقر در تمامی ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

باید توجه داشته باشند که این بلیت ها فقط یک ماه اعتبار و به قمیت 2 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

در حال حاضر از 20 ایستگاه هشت ایستگاه دستگاه های صدور بلیت تک سفره برای استفاده مسافران فعال است.

همچنین شهروندان می توانند بلیت‌های تک سفره مترو را از طریق نرم افزار اصکیف با قابلیت دانلود از بازار یا فروشگاه play به صورت غیر حضوری تهیه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز