خبرگزاری کار ایران

کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو در شهرستان البرز پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۲۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از پلمب کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو و غیراستاندارد در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهرام منصوری با اشاره به فعالیت یک واحد تولید قطعات تقلبی خودرو گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید قطعات تقلبی خودرو در یک کارگاه فاقد مجوز بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: در تحقیقات اولیه محرز شد فردی در محدوده شهر صنعتی البرز اقدام به افتتاح کارگاه تولیدی کمک فنر و لوازم یدکی خودرو کرده و کالاهای کارکرده و غیراستاندارد را پس از تعمیر و انجام شست‌وشو در کارتن نو با مارک غیرمجاز بسته بندی و در بازار و بین مشتریان توزیع می‌کند.

وی بیان کرد: تیمی از ماموران عملیات کلانتری 12 با هماهنگی مقام قضایی به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، یک‌صد عدد کمک فنر غیراستاندار با مارک تقلبی کشف و مالک کارگاه نیز دستگیر شد.

منصوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را 600 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: با پلمب کارگاه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص خرید لوازم یدکی خودرو از نمایندگی‌های مجاز، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که اقدام به تولید و فروش کالای غیراستاندار می‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز