خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۱۱۷

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه قزوین در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه فرصت بسیار مناسبی است تا خانواده‌ها کالاهای مورد نیاز فرزندان خود را از نمایشگاه تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان  قزوین ادامه داد: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و ایجاد فضا جهت تهیه اقلام مورد نیاز، رقابت میان عرضه کنندگان و مشارکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: در این رویداد اقتصادی 135 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز و زنجان کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مشاغل خانگی، لوازم تحریر، لوازم کمک آموزشی، محصولات فرهنگی، نشریات و کتاب، انواع مواد غذایی، مرغ و گوشت، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی را با تخفیف 5 تا 20 درصدی عرضه خواهند کرد، همچنین کالاهای تنظیم بازار نظیر برنج و شکر در محوطه نمایشگاه نیز عرضه خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و بازرسان این سازمان در ایام برگزاری در نمایشگاه مستقر بوده و بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

وی گفت: نمایشگاه فروش پاییزه از 18 تا 25 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌گردد و پذیرای بازدید عموم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز