خبرگزاری کار ایران

ایلنا از فارس گزارش می دهد:

توقف زرد پوشان شیرازی برابر خیبر خرم آباد در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۱۳

دیدار دو تیم فجرشهید سپاسی و خیبر خرم آباد در هفته دوم لیگ یک با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فجر سپاسی در هفته دوم از رقابت های لیگ دسته یک آزادگان میزبان خیبر خرم آباد بود.

در این بازی فجری ها در نیمه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند و توانستند در دقیقه ۳۸ توسط علی آل کثیر دروازه حریف را باز کردند.

در این نیمه اول خطای مدافع خیبر بر روی حسین مهربان مهاجم فجر از چشم داور پنهان ماند تا یک خطای پنالتی برای فجر سوخت شود .فجر نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و به گل هم رسید ، اما کمک داور پرچم خود را به نشانه افساید بالا برد تا این گل فجر مردود اعلام شود . با تعویض های کمالوند خیبر نبض بازی رو بدست گرفت و در دقیقه 62 روی ارسال از سمت چپ نیک خوی و ضربه سر دقیق حسین شهابی کار را به تساوی کشید .

بازی خوبی انجام دادیم

رجب زاده سر مربی فجر در کنفرانس بعد از بازی با انتقاد از تیم داوری در جمع خبرنگاران  گفت: بازی محکم و پرفشاری بودو دو تیم  خیبر خرم آباد و فجرسپاسی هرجا که باهم بازی انجلم دهند  بازی درگیرانه و محکمی  را به نمایش می گذارند .

 در نیمه اول سوار بازی بودیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم قبل از اینکه گل بزنیم یک تک به تک عالی را از دست دادیم و فکر کنم بازی خوبی را انجام دادیم و به گل  رسیدیم بعد از گل و در ادامه تیم خیبر تلاش کرد  ولی ما هم چند  موقعیت  خیلی عالی به دست آوردیم .

رجب زاده با انتقاد از عملکرد داوری ادامه داد: من واقعا نمیخواستم هیچ وقت راجع به داوری صحبت بکنم ولی الان دارم اینجا میگم  کمیته داوران محترم و آقایانی که مسئول داوری هستید چطور  باید سر  تیم من را ببرند؟  مگر می شود  تیم من سوار بازی باشه و با گرفتن خطای اشتباه مسیر جریان بازی را عوض کنن!؟ چرا  داور گل سالم و صددرصد ما را آفساید گرفته؟ چرا پنالتی  نیمه اول ما گرفته نشد؟ به داور چهارم  فقط می توانم دست مریزاد بگویم و اینکه  انگار ما مهمان بودیم و تیم خیبر میزبان .

رجب زاده ادامه افزود: من اصلا نمیدونم چه خبره و نمی‌خواهم دنبال بهونه بگردم ولی واقعا حق تیم من  امروز با عملکرد داور خورده شده و اگر  از  الان که ابتدای فصل است تا آخر فصل هر بازی پنالتی هایمان را نگیرند و  گل سالم ما  را مردود اعلام کنند دیگر ما تلاش نکنیم بهتر است.  

سر مربی تیم فجر شهید سپاسی بیان داشت:یک  سری مسائل دست من نیست و من چکار  کنم وقتی گل سالم تیمم را قبول نکردند و یا پنالتی واضح مارا  نگرفتند، کسانی هم هستند که منتظرند  تیم من نتیجه نگیرد تا  جلسه تشکیل دهند که تیم فلان بود یا فنی اونطور بود فقط امیدوارم کمک  داور امشب با وجدان راحت بخوابد  چراکه  همه زحماتت تیمم را به باد د اد و با پرچم اشتباه ایشان و  داور وسط  حق ما کاملا ضایع شد در شرایطی که میتوانستیم ٢-٠بازی رو جلو ببفتیم .روی در خصوص مشکل بدنی بازیکنانش از دقیقه ٦٠به بعد و عملکرد بهتر تیم حریف به خبرنگاران گفت:طبیعی هست وقتی تیمی عقب است فشار بیشتری ایجاد کند ولی سوتهای اشباه داور منجر به زیر فشار رفتن تیم ما در دقایقی  از بازی شد.من دنبال بهونه نیستم و این قدر جرات داشتم که فصل گذشته یک بازی را ٢-٠پیروز شدم ولی در کنفرانس خبری قاطعانه گفتم حق تیم ما برد نبود ولی الان اعلام  میکنم که این بازی با اشتباهات داوری مساوی شد.

به گزارش ایلنا تیم فجر در هفته سوم رقابتهای لیگ یک روز چهارشنبه 16 شهریور باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز