خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون البرز:

اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم، عدالت در جامعه حاکم خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۰۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با تاکید بر اینکه باید کار را به خود مردم بسپاریم، گفت: اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم، عدالت بیش از پیش و به معنای واقعی کلمه در جامعه حاکم خواهد شد

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی در مراسم قدردانی از تعاونی‌های برتر البرز در سالن میلاد کرج گفت: در قرآن و احادیث به کار جمعی، مردمی و فراگیر سفارش شده است و به همین دلیل امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا در تمرین همیاری و همکاری مشارکت داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قوی استان البرز در حوزه تعاون افزود: با این ظرفیت‌ها باید بتوانیم روز به روز جریان تعاون و اقتصاد اسلام محور و مردم نهاد را تقویت کنیم.

دارایی تصریح کرد: اگر با کار تعاون به اقتصاد مردم نهاد برسیم، عدالت بیش از پیش و به معنای واقعی کلمه در جامعه حاکم  خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تصریح کرد: باید کار را به خود مردم بسپاریم مگر می‌شود کارها همه حاکمیتی و دولتی انجام شود.

دارایی گفت: ۲۵ درصد اقتصاد باید توسط تعاونی‌ها حکمرانی شود و تحقق این مهم ورود و هدایت تعاونی ها در مسیر تامین نیازهای جامعه و توسعه صادرات استان است.

وی راه‌اندازی "بخش گفت و گوی دولت و تعاون" همانند آنچه که اکنون به عنوان "شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت" مطرح است را ضروری  دانست.

در این مراسم که با حضور علی حسین شهریور معاون رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، سیف اله اسدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، رئیس اتاق تعاون و مدیران دستگاه های اجرایی و روسای تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونی استان برگزار شد، از ۸ تعاونگر برتر استانی و ۱۳ تعاونی شایسته تقدیر با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز