خبرگزاری کار ایران

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله شیراز عنوان کرد ؛

محکومیت هتاکی به خانواده شهدا توسط مجتمع های تجاری و کسبه/ بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۷۲۴

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله شیراز گفت: کسبه پاساژ ها و مجتمع های تجاری شیراز با صدور بیانیه،اطلاعیه و نصب بنر، اعتراض خود را نسبت به هتاکی و بی حرمتی به خانواده شهدا ابراز کرده و خواستار برخورد با عوامل خاطی شدند.

به گزارش ایلنا محمد احمدی ادامه داد: بازاریان مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت(ع)اجازه نمید هند فرد یا افرادی قلیل به حیثیت و آبروی این دیار شهید پرور چوب حراج نهاده و سابقه مجاهدت اصناف شیراز را به حاشیه ببرند.

وی با تشکر از واکنش بصیرانه و مدبرانه مجتمع های تجاری و کسبه که به درستی موضع خود را در این حادثه مشخص کردند گفت شهدا همیشه برای اقشار مختلف مردم محترم بوده و بازاریان در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع)شیراز افزود: به نقل از همراهان شهید منصور خادم الصادق در دفاع مقدس  آن عزیز یکی از ارزوهای خویش را داشتن یک مرکز فرهنگی عنوان نموده که مسائل دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند و امروز نیز یاد  و راه آن شهید میان جوانان زنده و جاوید است.

وی خاطر نشان کرد: تذکر شرعی و قانونی خانواده شهید نشان داد که روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده است و مردم وصیت شهدا را فراموش نکرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز