خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان:

۶۱ پروژه کشاورزی در هفته دولت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۷۲

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: در هفته دولت ۶۱ پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان دراستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد برزعلی درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: درسالجاری ۷۷۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری کردیم که درسال گذشته این رقم ۴۹۰ هزار تن گندم بوده است.

وی ادامه داد: برای کشت قراردادی برنج درسالجاری ۱۰ هزار هکتار به جهادکشاورزی استان ابلاغ شد که ۱۲ هزار هکتار کشت قرار دادی برنج انجام گرفت که بیشتردر حوزه نسق بود.

برزعلی بیان کرد :در هفته دولت امسال  ۶۱ پروژه با اعتبار ۳۷۶ میلیارد تومان افتتاح شد که اشتغالزایی ۴۰۰ نفر در بخش کشاورزی دراستان به همراه داشت و همچنین مرمت و لایروبی آبندان‌ها، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، احداث شبکه‌های زهکشی، بازسازی و نوسازی قنات‌ها و.... از مهمترین طرح‌ها کشاورزی در هفته دولت بوده است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری ۳۸۷ تن مرغ گرم به تهران ارسال کردیم و گلستان رتبه نخست مرغ گرم به تهران را دارد و به مرغ داری‌های مرغ گوشتی و مرغ مادر با تعداد ۲۰ هزار قطعه و ۳۰ هزار قطعه‌ای تولید دارند تسهیلات پرداخت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در حوزه باغی بیش از ۳۱ هزارتن محصول صادرات به کشورهای هدف داشتیم که ارزش آن ۲۹ میلیون دلار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز