خبرگزاری کار ایران

گرمای گاز در 4 روستای کوهستانی آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۰۴

همزمان با هفته دولت 1401، آئین افتتاح گازرسانی به 4 روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان آستارا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، نماینده و فرماندار آستارا و همچنین مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در روستای مشند برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای شهرستان آستارا، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برای گازرسانی به 4 روستای بهارستان، چملر، مشند و دمیراوغلی کش در مجموع بیش از 77 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این روستاها دارای 328 خانوار می باشند، اظهار داشت: با برخورداری این خانوارها از نعمت گاز طبیعی، درصد بهره مندی گاز روستایی شهرستان آستارا به بالای 98 درصد رسیده است.

جمال نیکویی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، 128 طرح گازرسانی در گیلان به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: بی شک گازرسانی گسترده به اقصی نقاط گیلان، زمینه رفاه و آبادانی مردم استان را فراهم کرده است.

در ادامه این برنامه حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با قدردانی از شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده مناطق مختلف استان، اظهار داشت: شرکت گاز با عملکرد مناسب و رسیدگی سریع به درخواست ها و مشکلات مردم، رضایت خاطر مردم استان را فراهم کرده است.

در این مراسم غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، اظهار داشت: خدمات رسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی این شهرستان بسیار مشکل و هزینه بر است ولی بحمدالله به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت گاز این نعمت به مردم خوب منطقه رسیده است.

همچنین در این مراسم عنایت رضایی پور فرماندار آستارا از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت گاز به جهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و خواستار افزایش سطح کیفی و کمی خدمات مرتبط با گاز در آستارا شد.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به 4 روستای کوهستانی شهرستان آستارا توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برافروخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز