خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت؛

سرپرست جدید بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۵۲

با حضور فرماندار رشت و مدیرعامل شرکت گاز استان، ضمن تقدیر از تلاش های تورج منصف، بهروز مسعودی نیا به عنوان سرپرست جدید بهره برداری شرکت گاز شهرستان رشت معارفه و آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جلسه ای که به منظور معرفی سرپرست جدید بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان و با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مهندس منصف و آرزوی توفیق برای بهروز مسعودی نیا در قبول مسئولیت جدید اظهار داشت: مناسب مدیریتی در دولت سیزدهم فرصتی برای ایجاد حرکت جهادی در خدمات رسانی دستگاه های دولتی به جامعه است.

 فرماندار رشت منافع طلبی برخی در مبادرت به ساخت و سازهای غیرمجاز را تضییع حقوق شهروندان و عامل اختلال در روند خدمات رسانی مطلوب به مردم دانسته و با توجه به خطر آفرینی انشعابات غیرمجاز گاز خواستار توجه جدی اداره گاز شهرستان و دستگاه‌های نظارتی به مقوله ساخت و سازهای غیرمجاز و شناسایی و قطع این گونه انشعابات غیر مجاز شد.

 امام پناهی با تاکید بر خودداری دستگاه ها از ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد اصول مهندسی و نیز تشدید نظارت بر این گونه ساخت و سازها، اظهار داشت: ضرورت دارد تا با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان رشت، اداره گاز با تمام توان در جهت ارائه خدمات شبانه روزی و رفع احتمالی کمبودهایی که موجب قطعی گاز می‌شوند، اقدام کند.

 بهروز مسعودی نیا پیش از این ریاست برنامه‌ریزی شرکت گاز استان گیلان، ریاست اداره گاز شهرستان رشت و معاونت مهندسی شرکت گاز استان را در کارنامه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز