خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

رسانه‌ها می‌توانند سطح کیفیت حکمرانی را ارتقا دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۳۶۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: رسانه‌ها هر جا احساس کردند مدیری منفعت عامه را فدای منفعت شخصی، گروهی و تثبیت مدیریت خود می‌کند باید صدای بلند و موذن جامعه باشد تا سطح کیفیت حکمرانی را در مدت معینی ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید رضی آقاسیدی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات جدی که همچنان یک خلاء است رشد و بلوغ صنعت رسانه است، رسانه و صنعت رسانه یک سیر تطور را طی کرده و به نظر می‌رسد در قزوین گذشتگان به نوبه خود تلاش‌های فاخری انجام دادند و نسل جدید باید همت بیشتری داشته باشند و تغییر نسل را بیشتر به نمایش بگذارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین ادامه داد: رسانه‌ها رکن مردم سالاری درنظر گرفته شده و برخی پیشرفت‌هایی که امروز حاصل شده در قبل فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای است و سنجش میزان نفوذ در جامعه هم می‌تواند مفید باشد.

وی عنوان کرد: در تیم مدیریتی استان برای حمایت از اقدامات در راستای بلوغ و رشد صنعت و کنشگران رسانه آمادگی داریم، به نظر می‌رسد باید به دور از رقابت‌های جزئی عرصه را توسعه داده و افق گشایی کرد.

این مسئول ادامه داد: در برخی موارد شاهد فضای محدود کنشگران مدیریتی، نظارتی و سیاستی هستیم که افق دید رسانه را هم تلطیف کرده، با حرفه‌ای شدن و تقویت فضاهای گفتمانی و فراهم کردن امکان گفت‌وگو می‌توانیم در مدت کوتاه پیش رو قزوین را در حوزه‌های مختلف در مطلوبیت برای زندگی به نقاط برجسته برسانیم و این جز با مطالبه گری رسانه‌ها و تلاش آن‌ها برای شفافیت امکانپذیر نیست.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها با فعالیت خود و شناخت دقیق مسایل می‌توانند سطح دعواهای موجود را کاهش دهند.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران و مسئولین رسانه‌ها دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

همچنین از چند نفر از پیشکسوتان و فعالین رسانه تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز