خبرگزاری کار ایران

یادداشت؛

بازار گرم لیست های انتخاباتی برای کرسی‌های شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۳۴۱

میان تمام کشمکش‌های سیاسی و لیست بندی‌های جناحی، تشکیل ائتلافی تحت عنوان ائتلاف کارگری و متخصصان شهری مشهد با شعار حمایت از جامعه کار و تولید را می‌توان به فال نیک گرفت.

ایلنا؛ از ابتدای ثبت نام کاندیداها و حتی قبل از آن نیز برخی با تحرکات متعدد  سعی در جلب نظر و کسب کرسی شورای ششم برآمده و در این راه از هر حربه ای که می‌توانستند استفاده کردند، اعم از گرایش فکری، صنفی، تجربه و موارد متعدد دیگری که گاهی صرفا اسم ائتلاف تغییر کرده است. 

برخی از این لیست ها برآیند تصمیمات کلان کشوری در دو جبهه اصلاح طلبان و اصولگرایان بوده که می‌توان به لیست "توسعه ادامه دارد" اصلاح طلبان  و "شورای وحدت" اصولگرایان اشاره کرد که در جبهه اصولگرایان ارائه لیست های موازی همچون آرمانخواهان با استفاده از عنوان شهردار اسبق و جبهه ایران اسلامی (حامیان انقلاب اسلامی) و جمعیت یاران خراسان و خادمان مردم نشان از رقابت شدید و از همه مهم‌تر تفرقه ایجاد شده در اردوگاه این طیف دارد. 

در مقابل همهٔ این تلاش‌ها، اتفاقی نادر در همه کشمکش‌های سیاسی رخ داد و ائتلافی از جامعه کارگری با گفتمان صنفی و فارغ ازهر نوع نگاه حزبی شکل گرفت و حضور دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا با شعار و هدف حمایت از جامعه کار و تولید را می‌توان به عنوان نقطه قوت "ائتلاف کارگری و متخصصین شهری" ذکر کرد و از همه مهم‌تر پشتوانه شاغلان و بازنشستگان کارگری به عنوان مخاطبان اصلی این ائتلاف  از بارزترین نکاتی است که ائتلاف های دیگر فاقد این پشتوانه در جلب مخاطب هستند. 

قربانعلی میرشکار - سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان خراسان رضوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز